Цифрові трансформації для підтримки ринку праці наступного покоління

30.12.2023 | 10:45

Кафедра кібербезпеки Львівського національного університету Імені Івана Франка разом з Національним технічним університетом України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”, Національним університетом «Одеська Політехніка» та Черкаським державним технологічним університетом беруть участь у проекті Erasmus+ по розробці 3Д-середовища з кібербезпеки – «Цифрові трансформації для підтримки ринку праці наступного покоління»

Номер проєкту в ЄК – 101129022. Реєстрація в українській системі на стадії підготовки.

Основною метою цього проекту є усунення існуючого розриву між швидким розвитком цифрової трансформації світу та навчанням спеціалістів у різних галузях, особливо не пов’язаних з ІТ.

NEXT у Facebook

Варто очікувати, що діяльність у багатьох галузях бізнесу незабаром буде перенесено у віртуальний робочий простір. Ці тенденції створюють потребу в підготовці фахівців, які є не тільки експертами у своїй професійній діяльності, а здатні ефективно працювати в суттєво іншій формі ведення бізнесу.

Технічна підготовка до цього процесу є важливою проблемою, що потребує належного вирішення, разом із психологічними аспектами навчання для ментальної готовності.

Щоб забезпечити плавну цифрову трансформацію в галузях, які не пов’язані з ІТ, спеціалісти в цих галузях повинні знайти спосіб адаптуватися до цифрового світу. Це можна зробити за допомогою спеціально розроблених курсів і тренінгів конкретних галузей і надати точне уявлення про цифрові технології та інструменти, які можна застосувати в області професійних знань.

Щоб мати можливість готувати фахівців, кваліфікованих для роботи в цифровому робочому просторі, вищі навчальні заклади самі потребують цифрової трансформації. У сьогоднішніх реаліях цифрової XXI епохи університети вже впроваджують в навчальний процес елементи віртуального робочого простору: електронні класи, онлайн лекції, цифрове спілкування тощо створюють сучасне навчальне середовище.

Конкретні цілі проекту:

  1. Допомогти студентам відповідати вимогам «віртуального» ринку праці наступного покоління та його виклику для професіоналів, готових до «цифрової» роботи та робочого спілкування та співпраці.
  2. Підвищити працездатність студентів будь-яких спеціальностей в умовах подальшої цифровізації діяльності людини.
  3. Підтримати університети в розробці інноваційного навчального середовища та навчального процесу для неформальної «цифрової» освіти студентів будь-яких спеціальностей, що включає новітні технології ШІ, XR та цифрове мистецтво, а також навички спілкування, етику, правові аспекти та збереження психологічного комфорту.