Компанія DataArt запрошує на олімпіаду Proggy-Buggy Contest
Міжнародна Олімпіада з програмування The Proggy-Buggy Contest 2023
DataArt запрошує до участі в міжнародній олімпіаді зі спортивного програмування
Коли: 9 грудня о 12:00 (за київським часом)
13 алгоритмічних задач за 42 хвилини.
3 категорії участі: любителі, професіонали та супергерої.
Потрібні лише ноутбук та інтернет.
Участь онлайн або у представництвах DataArt в Україні.
Призи в основних і додаткових категоріях:
1 місце (3 команди по 3 людини – 9 учасників) – Сертифікат Розетка 300 грн (кожному)
2 місце (3 команди по 3 людини – 9 учасників) – Сертифікат Розетка 200 грн (кожному)
3 місце (3 команди по 3 людини – 9 учасників) – Сертифікат Розетка 100 грн (кожному)
Сертифікати для переможців і учасників.
Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації
Зареєстровані учасники отримують доступ до тренувальних завдань.
Реєстрація: https://proggy-buggy.com/register/
Мета змагання — розв’язати 13 алгоритмічних задач протягом 42 хвилин. Розв’язок будь-якої задачі — консольна програма, вихідний текст якої потрібно надіслати на сервер перевірки, обравши доступну мову програмування зі списку (доступні мови: C, C++, Free Pascal, Java, Mono C#, Python, Ruby, PHP, JavaScript тощо). Деякі задачі не мають розв’язку (це родзинка наших змагань), їх треба розпізнати та вивести у стандартний вихідний потік рядок тексту «UNDECIDABLE».
Олімпіада є неформальною та несерйозною за форматом. Ми не вимагаємо від учасників глибоких професійних знань. Ми чекаємо на учнів, студентів, розробників, тестувальників і просто азартних людей, які мають уявлення, як пишуться програми, знають, що таке «консольний додаток» і «стандартні потоки введення/виводу», та полюбляють алгоритмічні задачі.
Тривалість змагання — лише 42 хвилини. Згідно з «Автостопом по Галактиці» Адамса Дугласа, 42 — це універсальна відповідь на запитання «життя, всесвіту та взагалі». Головні герої кожної задачі — вигадані персонажі Proggy та Buggy. Proggy (англ. Programs) — це висококваліфікована і творча істота, яка пише програми. Buggy (англ. Bug) — легковажний пустун, що спричиняє баги й додає Proggy роботи.
Проте, попри несерйозність формату, концепція олімпіади вписана у стандартну схему сучасного спортивного програмування. Перевірка відповідей здійснюється автоматично на сервері, а переможці в основних категоріях визначаються відразу після закінчення змагань. Переможець — учасник або команда, що розв’яже максимальну кількість задач за мінімальний час.
Крім основних номінацій (1-е, 2-е, 3-е місце), ми нагороджуємо учасників у жартівливих номінаціях: заохочувальний приз команді, яка набрала найбільшу кількість штрафних балів, приз за першу правильну відповідь на задачу, що не має розв’язку, тощо.
Загальні правила олімпіади:
а) Усі учасники (або команди) мають розв’язати 13 задач за 42 хвилини.
б) Брати участь можна самому (самій) або разом із командою (до 3-х осіб).
в) Маємо різні категорії участі: Amateurs, Professionals, Superheroes, залежно від досвіду участі в олімпіадах. Це збільшує аудиторію учасників і мотивує новачків до участі в категорії рівних собі.
г) Змагання відбуваються онлайн, а у Львові та Дніпрі можна завітати до наших R&D центрів та розв’язувати задачі в компанії однодумців.
д) Переможці та учасники олімпіади отримують сертифікати, студенти можуть надати їх у деканат для отримання додаткових балів.
Мова змагань і комунікацій: англійська.
Додатково:
- 8 грудня 15:00 на відкритті @Olha Malka виступить з вітальним словом до учасників.
- 8 грудня 16:00 Виступ на тему: “Тренди кібернебезпеки”. Поговоримо про те, як:
- як кібернебезпека впливає на нашу повсякденність?
- чи буде залежати наше життя від кібернебезпеки у майбутньому?
- як стати кібер(не)безпечником?
Доповідач: Вадим Чакрян, керівник відділу кібербезпеки в DataArt
Більше інформації: