Сучасні технології програмування (системний аналіз)
Тип: Нормативний
Кафедра: теорії оптимальних процесів
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
11 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
9 | 36 | ПМа-11 |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
9 | 36 | ПМа-11 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 |
Опис курсу
- Опис навчальної дисципліни
Найменування показників | Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень | Характеристика навчальної дисципліни | |
денна форма навчання | заочна форма навчання | ||
Кількість кредитів – 3 | Галузь знань
0403, Системні науки та кібернетика (шифр, назва) |
Нормативна
|
|
Модулів – 1 | Спеціальність
8.04030101, прикладна математика (шифр, назва) |
Рік підготовки: | |
Змістових модулів – 3 | 6-й | -й | |
Загальна кількість годин – 96 | Семестр | ||
11-й | -й | ||
Лекції | |||
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 4 самостійної роботи студента – 2 |
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
магістр |
2 год. | год. |
Практичні, семінарські | |||
год. | год. | ||
Лабораторні | |||
2 год. | год. | ||
Самостійна робота | |||
2 год. | год. | ||
ІНДЗ: | |||
Вид контролю: залік |
- Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета. Програмування у різних галузях є складною задачею. Одним із найважчих випадків є розробка програмного забезпечення на замовлення комерційних організацій. Це пов’язано із прихованою складністю, яка може бути спричинена змінами замовником вимог до програмного забезпечення в процесі розробки, багами у бібліотеках, на яких базується проект, не можливістю горизонтального масштабування за допомогою збільшення числа розробників і т.д. З практики у середовищі ІТ компаній та розробників виробились підходи для подолання зазначених труднощів, а саме це: виокремлення хороших практик програмування, дотримання стилю кодування, розробка архітектури проекту, використання патернів, автоматизація і т.д.
Завдання. Головним завданням курсу є пояснити студентам принципи, на яких базуються сучасні підходи до програмування та навчити студентів використовувати їх у власних цілях.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: основні концепції проектування програм, розробки користувацького інтерфейсу та серверної частини;
вміти: застосовувати вивчені підходи та засоби для реалізації конкретних задач.
- Структура навчальної дисципліни
Назви змістових модулів і тем | Кількість годин | |||||||||||
Денна форма | Заочна форма | |||||||||||
Усього | у тому числі | Усього | у тому числі | |||||||||
Л | п | лаб | інд | ср | л | п | лаб | інд | ср | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
Модуль 1 | ||||||||||||
Змістовий модуль 1. Вступ. | ||||||||||||
Змістовий модуль 2. Інтерфейс користувача (fontend). | ||||||||||||
Разом – зм. модуль 2 | 14 | 14 | 14 | |||||||||
Змістовий модуль 3. Серверна розробка (backend). | ||||||||||||
Разом – зм. модуль 3 | 6 | 6 | 6 | |||||||||
Змістовий модуль 4. Патерни програмування. | ||||||||||||
Разом – зм. модуль 4 | 10 | 10 | 10 | |||||||||
Усього годин | 32 | 32 | 32 |
- Розподіл балів, що присвоюється студентам
Самостійна робота та поточний контроль | Екзамен | Сума | ||
Зміст. мод. 2 | Зміст. мод. 3 | Зміст. мод.4 | 50 | 100 |
17 | 17 | 16 |
Рекомендована література
- Frederick P. Brooks Jr. The Mythical Man-Month, Anniversary Edition: Essays On Software Engineering, – Pearson Education, – 1995.
- Kent Beck, Cynthia Andres. Extreme Programming Explained: Embrace Change, – Addison-Wesley Professional, – 2004.
- David Flanagan. JavaScript: The Definitive Guide, – O’Reilly Media, Inc., – 2011.
- Douglas Crockford. JavaScript: The Good Parts: The Good Parts, – O’Reilly Media, Inc., – 2008.
- Martin Fowler. UML Distilled: A Brief Guide to the Standard Object Modeling Language, – Addison-Wesley Professional, – 2004.
- Eric Freeman, Elisabeth Freeman, Kathy Sierra, Bert Bates. Head First Design Patterns, – O’Reilly Media, Inc., – 2004.
- Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, John Vlissides. Design Patterns: Elements of Reusable Object-Oriented Software, – Pearson Education, – 1994.