JAVA-програмування: від серверних аплікацій до користувацьких інтерфейсів (прикладна математика)
Тип: Нормативний
Кафедра: прикладної математики
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
10 | 3 | Залік |
Опис курсу
- Опис навчальної дисципліни
Найменування показників | Галузь знань, напрям підготовки, освітньо-кваліфікаційний рівень | Характеристика навчальної дисципліни | |
денна форма навчання | заочна форма навчання | ||
Кількість кредитів – 3 | Галузь знань
0403, Системні науки та кібернетика (шифр, назва) |
Нормативна
|
|
Модулів – 1 | Спеціальність
8.04030101, прикладна математика (шифр, назва) |
Рік підготовки: | |
Змістових модулів – 3 | 5-й | -й | |
Загальна кількість годин – 96 | Семестр | ||
10-й | -й | ||
Лекції | |||
Тижневих годин для денної форми навчання:
аудиторних – 2 самостійної роботи студента – 4 |
Освітньо-кваліфікаційний рівень:
магістр |
1 год. | год. |
Практичні, семінарські | |||
год. | год. | ||
Лабораторні | |||
1 год. | год. | ||
Самостійна робота | |||
2 год. | год. | ||
ІНДЗ: | |||
Вид контролю: залік |
- Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета. Даний курс присвячений сучасним технологіям та засобам роботи з використанням Java. В останні роки мова та середовище Java займає лідируючі позиції на ринку як інструмент розробки програмного забезпечення. Така ситуація зумовлена перевагами Java середовища: безпечність, автоматичне керування пам’ятю, об’єктна орієнтованість, поширена стандартна бібліотека та вільні фреймворки і бібліотеки. Тому для програміста важливо бути знайомим з принципими та технологіями впровадженими мовою Java. Даний курс розглядає їх у двох практичних аспектах: серверні програми та користувацький інтерфейс.
Завдання. Головним завданням курсу є пояснити студентам принципи та підходи у програмуванні на Java.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: основні концепції проектування програм на Java, розробки серверних аплікацій та програмування користувацьких інтерфейсів;
вміти: застосовувати вивчені підходи та засоби для реалізації конкретних задач.
- Структура навчальної дисципліни
Назви змістових модулів і тем | Кількість годин | |||||||||||
Денна форма | Заочна форма | |||||||||||
Усього | у тому числі | Усього | у тому числі | |||||||||
л | п | лаб | інд | ср | л | п | лаб | інд | ср | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
Модуль 1 | ||||||||||||
Змістовий модуль 1. Мова Java та ядро Java. | ||||||||||||
Разом – зм. модуль1 | 8 | 8 | 16 | |||||||||
Змістовий модуль 2. Серверна розробка на Java. | ||||||||||||
Разом – зм. модуль 2 | 4 | 4 | 16 | |||||||||
Змістовий модуль 3. Програмування користувацького інтерфейсу на Java. | ||||||||||||
Разом – зм. модуль 3 | 4 | 4 | 32 | |||||||||
Усього годин | 16 | 16 | 72 |
- Розподіл балів, що присвоюється студентам
Самостійна робота та поточний контроль | Залік | Сума | ||
Зміст. мод. 1 | Зміст. мод. 2 | Зміст. мод.3 | 50 | 100 |
10 | 20 | 20 |
Рекомендована література
Базова
- Angelika Langer. Java Generics FAQ. // http://www.angelikalanger.com/GenericsFAQ/JavaGenericsFAQ.html
- Корнелл Г., Хорстманн К. Java 2. Основы. Библиотека профессионала. Т. 1. – М.: Вильямс, 2006. – 896 с.
- Корнелл Г., Хорстманн К. Java 2. Основы. Библиотека профессионала. Т. 2. – М.: Вильямс, 2006. – 896 с.
- Bruce Eckel. Thinking in Java (4th edition). – Prentice Hall, 2006 – 1150 p.
- Joshua Bloch. Effective Java (2nd Edition). – Addison-Wesley, 2008 – 346 p.
Допоміжна
- Бернакевич І.Є., Вагін П.П. Програмування мовою Java: використання фундаментальних класів: Тексти лекцій. – Львів: ЛНУ ім. Ів. Франка, 2002. – 76 с.
- Копитко М.Ф., Іванків К.С. Основи програмування мовою Java: Тексти лекцій. – Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2002. – 83 с.