Алгоритми та структури даних (англійською мовою) (прикладна математика, 1.9)
Тип: На вибір студента
Кафедра: прикладної математики
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
9 | 6 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
9 | 32 | доцент Білецький В. М. | ПМп-52м |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
9 | 32 | ПМп-52м | доцент Білецький В. М. |
Опис курсу
Вивчення дисципліни “Алгоритми та структури даних” сформує у студентів уявлення про загальні принципи вирішення алгоритмічно складних задач, що передбачають використання та поєднання алгоритмів і структур даних. Курс розділений на 16 модулів. На лабораторних заняттях студенти розв’язують практичні задачі, які є складними та передбачають декілька можливих рішень та їхніх реалізацій. Тому виконання завдань потребує оцінки ефективності потенційних рішень, вибору та реалізації оптимального з них. Розв’язання практичної задачі передбачає написання коду програми на одній з об’єктно-орієнтованих мов програмування, використовуючи необхідні структури даних, та подальше тестування розв’язку задачі.
Метою є формування у студентів цілісного уявлення про загальні принципи вирішення алгоритмічно складних задач. Цілі — сформувати у студентів систему знань щодо принципів вирішення алгоритмічно
складних задач, використання та поєднання алгоритмів та структур даних.
Рекомендована література
1. Кормен Т. Вступ до алгоритмів / Томас Кормен, Чарльз Лейзерсон, Рональд Рівест, Кліффорд Стайн. — К.І.С., 2019
2. Sussman, Gerry, Harold Abelson, and Julie Sussman. Structure and interpretation of computer programs — MIT Press, 2022.
3. Cormen, Thomas H. Algorithms unlocked. — Mit Press, 2013
4. Donald, E. Knuth. The art of computer programming. — Addison-Wesley
5. Skiena, Steven S. The algorithm design manual: Text. Vol. 1. — Springer Science & Business Media, 1998
6. Kao, Ming-Yang. Encyclopedia of algorithms. — Springer Science & Business Media, 2008.
7. Sedgewick, Robert, and Philippe Flajolet. An introduction to the analysis of algorithms. — Addison-Wesley, 2013.