3D-графічні технології (прикладна математика)
Тип: На вибір студента
Кафедра: прикладної математики
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 4 | Залік |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 48 | ПМп-32 | доцент Муха І. С. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 32 | ПМп-32 | доцент Муха І. С. |
Опис курсу
3D Графічні технології все частіше використовуються в сучасному програмуванні. Мета даної дисципліни – дати можливість студентам оволодіти засобами побудови статичних та динамічних просторових зображень на моніторі за допомогою команд відкритої бібліотеки OpenGL, а також способами нанесення текстури на такі об’єкти. Студент також набуває досвіду стосовно роботи з графічними файлами та растровою графікою.
Після завершення цього курсу студент буде знати:
– основні графічні формати та способи отримання інформації з них на програмному рівні на мові С++.
– основні команди графічної бібліотеки OpenGL, їхні параметри та специфіку роботи з ними.
– сучасні шейдерні технології.
– програмування графічних застосунків на Python.
– основи пакету Blender.
– поняття про WebGL.
вміти:
будувати за допомогою команд графічної бібліотеки OpenGL реалістичні просторові зображення на екрані монітора та на web-сторінці.